Thursday, November 17, 2011

fesyenista maniac XD

okay hello! pheww. ya allah, susah gila la nk wat bnde ni kn.ke aku sorg je yg rasa susah aku pun tataw. :D
siriesly, it took like for mny hours kott to make me understand about this blogging thingy. haa, tula. menggedik sgt nk buat jugak blog en. tgk smua org ada blog, aku pun tringin. hamek hg, berbulu ketiak buat bnde ni. hee :D but nvm, nk luang kn mse je.da la fon dia rosak. :( bohsann taw tak. nk text ngan sape pun tataw.

                haa, actually, topik for today is, i wana talk about FASHION! hee. look, imma girl. weyh, pmpuan ni mmg lumrah la kalo addicted ngan shopping2 ni en. tgk kasut ni nk.. tgk handbag beratus2 nk jugak. ape lg yg tanak? kalo boley dgn shopping complex tu skali aku nk angkut bwk blik rumah :D seems like skrg ni da nk cuti skolah, mmg WAJIB ada sale la kn!  aku tak sabar da ni!. *muka excited dpn laptop* kalo nk kluar ngan kwn2, mmg la susah sket. msing2 ada plan sniri. asal diorg busy aku pun tataw. tak mcm aku, dok sorg2 kt umah, tataw nk wat pe. end up dok dpn laptop layan all these social network. -___- hmm.

             ouh yaa, skrg kn, if update psl fashion, mcm2 da kluar en. tudung pun skrg da bermcm2 jnis fesyen. mnusia zaman skrg da cnggih. hahaa. i cant stand when i see something cute dlm shopping complex tu. eee, pling pntang aku bila mama ckp, 'tak payah la. kat umah tu yg tak pkai pun ada lg. buang duit je. ' and i was like -,- urgghh. nsib baik la iman aku ni tak la lemah sgt kn. if not, curi baru taw! here's some super duper awesome fashions. mwehehe :)